Doprava a platba

doprava-zdarma1

 

Doprava

I když jsme se snažili na doručování vytrénovat náš tým roztomilých umpalumpů, čokolády vždycky dorazily záhadně okousané.

Proto raději využíváme externích služeb zkušených chlapíků z doručovací společnosti GLS, Zásilkovny nebo Messenger, kteří zatím nikdy nezklamali.

 

Cena dopravy s GLS:  129,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena dopravy se Zásilkovna:  89,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena osobního odběru:  29,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena dobírky:  29,- Kč (pokud není vyhlášená akce)

Cena express dopravy s Messenger:  239,- Kč (pouze Praha)

 

Mlsat můžete do 3 dnů od objednávky

Pokud máme vámi vybrané čokolády skladem, mlsat můžete do 3 dnů od objednávky.

O přesném termínu doručení vás vždy budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo SMS. 


 

Osobní odběr

A pokud budete mít zrovna cestu kolem naší pobočky, klidně si ji vyzvedněte přímo tady.

Jen varování – pravděpodobně odsud odjedete s mnohem větším nákladem, než máte v úmyslu.

Naživo se totiž čokoládám odolává mnohem hůř.

 

pobocka 


 

Platbu můžete provést třemi způsoby

1. Dobírkou 2. Převodem na účet 3. Na fakturu
Balíček můžete zaplatit hotově přímo u kurýra, jen je třeba počítat s poplatkem za dobírku v hodnotě 29 Kč.  Jakmile se peníze objeví na našem bankovním účtu 2401815752/2010, obratem čokoládu posíláme k vám domů.  Pokud zadáte do objednávkového formuláře i fakturační údaje, rádi vám připravíme fakturu s pokyny k platbě.

 

Nebo zaplaťte on-line a mějte po starostech

platby

 

Platba se nám přičte na účet během několika vteřin a vy už nemusíte na nic myslet. 

Stačí zadat údaje z vaší platební karty do příslušných políček naší zabezpečené platební brány a je to – čokoládový balíček míří za vámi (a potvrzení o platbě na váš e-mail).

Ještě před nákupem nezapomeňte nakouknout do našich obchodních podmínek, ať je všechno éňo-ňůno.


 

Nevíte rady s tím, kam kliknout?

Mrkněte do průvodce nákupem, kde najdete všechno vysvětlené krůček po krůčku.


 

Balíček nedorazil?

Vystopovat ho můžete s pomocí podacího čísla zásilky, které najdete v posledním e-mailu od nás.

Číslo zadejte přímo do systému doručovací společnosti PPL, který vám prozradí, kde se právě váš balíček nachází.

 

Balíček je na cestě Uložen v depu Ztracená zásilka
Když nám pod rukama proklouzne toulavá čokoláda, je třeba vydržet. Kluci z PPL dělají vše, co je v jejich silách. V případě, že se balíček ocitne v depu doručovací společnosti, můžete si ho klidně osobně vyzvednout na místě.

Pokud GLS váš balíček ztratí, okamžitě nám dejte vědět. Zahájíme reklamační řízení a obratem vám pošleme nové čokolády.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení