Doprava a platba

doprava-zdarma1

 

Doprava

I když jsme se snažili na doručování vytrénovat náš tým roztomilých umpalumpů, čokolády vždycky dorazily záhadně okousané.

Proto raději využíváme externích služeb zkušených chlapíků z doručovací společnosti GLS, Zásilkovny nebo Messenger, kteří zatím nikdy nezklamali.

 

Cena dopravy s GLS:  129,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena dopravy se Zásilkovna:  89,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena osobního odběru:  29,- Kč (pokud není vyhlášená akce)
Cena dobírky:  29,- Kč (pokud není vyhlášená akce)

Cena express dopravy s Messenger:  239,- Kč (pouze Praha)

 

Mlsat můžete do 3 dnů od objednávky

Pokud máme vámi vybrané čokolády skladem, mlsat můžete do 3 dnů od objednávky.

O přesném termínu doručení vás vždy budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo SMS. 


 

Osobní odběr

A pokud budete mít zrovna cestu kolem naší pobočky, klidně si ji vyzvedněte přímo tady.

Jen varování – pravděpodobně odsud odjedete s mnohem větším nákladem, než máte v úmyslu.

Naživo se totiž čokoládám odolává mnohem hůř.

 

pobocka 


 

Platbu můžete provést třemi způsoby

1. Dobírkou 2. Převodem na účet 3. Na fakturu
Balíček můžete zaplatit hotově přímo u kurýra, jen je třeba počítat s poplatkem za dobírku v hodnotě 29 Kč.  Jakmile se peníze objeví na našem bankovním účtu 2401815752/2010, obratem čokoládu posíláme k vám domů.  Pokud zadáte do objednávkového formuláře i fakturační údaje, rádi vám připravíme fakturu s pokyny k platbě.

 

Nebo zaplaťte on-line a mějte po starostech

platby

 

Platba se nám přičte na účet během několika vteřin a vy už nemusíte na nic myslet. 

Stačí zadat údaje z vaší platební karty do příslušných políček naší zabezpečené platební brány a je to – čokoládový balíček míří za vámi (a potvrzení o platbě na váš e-mail).

Ještě před nákupem nezapomeňte nakouknout do našich obchodních podmínek, ať je všechno éňo-ňůno.


 

Nevíte rady s tím, kam kliknout?

Mrkněte do průvodce nákupem, kde najdete všechno vysvětlené krůček po krůčku.


 

Balíček nedorazil?

Vystopovat ho můžete s pomocí podacího čísla zásilky, které najdete v posledním e-mailu od nás.

Číslo zadejte přímo do systému doručovací společnosti PPL, který vám prozradí, kde se právě váš balíček nachází.

 

Balíček je na cestě Uložen v depu Ztracená zásilka
Když nám pod rukama proklouzne toulavá čokoláda, je třeba vydržet. Kluci z PPL dělají vše, co je v jejich silách. V případě, že se balíček ocitne v depu doručovací společnosti, můžete si ho klidně osobně vyzvednout na místě.

Pokud GLS váš balíček ztratí, okamžitě nám dejte vědět. Zahájíme reklamační řízení a obratem vám pošleme nové čokolády.